UA-47015413-1 CaDıNıN DüNYaSı: S€Ni S€ViYoRuM

31 Ağustos 2008 Pazar

S€Ni S€ViYoRuM


SENİ SEVİYORUM! Sadece kim olduğun değil, SEN olduğun için ve seninle beraberken kim olduğumu, benliğimi anladığım için.. SENİ SEVİYORUM! Sadace kendine yaptıkların için değil, bana kattığın güzellikler için.. SENİ SEVİYORUM! İçimdeki çocuğu, saklı kalmış ben'i yeryüzüne çıkardığın ve sana ihtiyacım olduğu her an tüm duyarlılığınla yanı başımda olduğun için.. SENİ SEVİYORUM! Elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp, onların yerine şimdiye kadar hiç kimsenin başaramadığı o sıcaklığı, o içtenlik ışığını bana duyurmayı başardığın için.. SENİ SEVİYORUM! Hayatımı kutsal bir sevgi tapınağına çevirdiğin ve her günümü yaşam şenliğine, unutulmayan şiirlere dönüştürdüğün için.. SENİ SEVİYORUM! Çünkü, SEN, şimdiye kadar hiç başaramadığım şeyleri, kendimle dost ve barışık olmayı, ve hiç bir zaman tadamadığım kadar mutlu olmamı sağlıyorsun. Ve bütün bunları yalnızca sözlerinle, dokunuşunla ya da işaretle değil, kendin olmakla yapıyorsun.

Hiç yorum yok: