UA-47015413-1 CaDıNıN DüNYaSı: A$K YEMİNİ

14 Eylül 2008 Pazar

A$K YEMİNİ

* Bugün olduğu gibi yarın da, yarından sonra, ondan sonra ki günlerde de gözlerimde ki yerinin değişmeyeceğine,
* Bu günün gibi yarında hep sevginle yaşayacağıma,
* Tek bakışında okuduğun o gözleri her zaman yanında göreceğine,
* En yakın dostun, en yakın sırdaşın, en yakın arkadaşın olacağıma,
* Sıkıntının sıkıntım, üzüntünün üzüntüm olacağına,
* Her kızgın anını çiçeğe dönüştüreceğime,
* Her üzgün anında gülüşünün geri gelmesi için elimden geleni yapacağıma,
* Yanında olamadığım ve yardıma ihtiyacın olduğu her anda bir rüzgar olup seni saracağıma,
* Gözümün gözüne değdiği her an sana yeniden aşık olup seni bir prensese dönüştüreceğime,
* Her sabah sana yeniden aşık olup uyanacağıma,
* Sen uyurken sana bakıp ikimiz için dualar edeceğime,
* Beni tanıdığın gün bende gördüğün neyse, ömrünce beni aynı şekilde göreceğine,
* Sevgimin asla değişmeyeceğine, asla azalmayacağına, aksine her gün büyüyen bir sevgiyle seni mutluluk ormanına taşıyacağıma,
* Başkalarının yanındayken seni asla unutmayacağıma,
* Elini usul usul, korka korka tutup o ilk günlerdeki heyecanı aynı şekilde yaşayacağıma ve elini hiç bırakmayacağıma,
* Bir ömür boyu senin canın, aşkın, sevgilin ve her şeyin olarak kalmak için elimden gelen her şeyi yapacağıma SÖZ VERİYORUM..!

Hiç yorum yok: