UA-47015413-1 CaDıNıN DüNYaSı: Çok Seviyorum Seni

27 Aralık 2009 Pazar

Çok Seviyorum Seni




Hayatımın en güzel günlerinde saklı seninle yaşadıklarım. Gülüşünle sarılmanla,elimi 
tutmanla ve masumluğunla hayat veriyosun bana. Renksiz dünyama renk getiriyosun 
ve beni seviyorsun ya işte bu yüzden
ÇOK SEVİYORUM SENİ…


Hani birbirimiz varken mutluyuz ya,hani bazen durdurak bilmiyor o içimizdeki çoşku. 
Varolduğumuzu anlıyorum birkez daha ve birkez daha sarılıyoruz birbirimize sımsıkı
Varlığımsın.İşte bu yüzden
ÇOK SEVİYORUM SENİ…


Hayallerimizin bir sonu yok biliyomusun? Hergün bir yenisini ekliyoruz ve daha bir 
mutlu oluyoruz o zaman. Ben senin tek eşinim ya sende benim tek eşim. Bu ısıtıyor 
içimi ve her başlayan yeni güne seninle girmenin mutluluğunu hissediyor kalbim her
zaman.İşte bu yüzden
ÇOK SEVİYORUM SENİ…


Bir gülüşünün benim için dünyalara bedel olduğunu biliyosun. Her zaman yanımda 
güleceğin ve mutluluğunun içine sığmayacağının sözünü verebildiğim için
ÇOK SEVİYORUM SENİ…


Anlamımsın,mutluluğumsun,bitanemsin,umudumsun,
yarınımsın,bugünümsün,varlığımsın,yaşamımsın
işte bu yüzden
ÇOK SEVİYORUM SENİ…


Aslında nedeni yok seni sevmemin.Seni sen olduğun,beni ben yaptığın için ve 
hayatımın en zor,en mutlu günlerimde yanımda olacağını bildiğim ve benimle 
bir ömür boyu mutlu olabileceğinin kuşkusuna düşmediğim, beni ne kadar 
çok sevdiğini, değer verdiğini bildiğim için
ÇOK SEVİYORUM SENİ…
 

Hiç yorum yok: